Läsvärda bloggar

Lotten
En söt liten tös jag känt i snart 7 år som skriver om sin vardag och visar massa söta bilder.
Monica
En supertrevlig tjej som jag känt i bara några månader som tyvärr flyttade vidare till Umeå :(

Personer jag inte känner:

Wooltiti
Nevnarien
Emelie Ohlsson

Finns nog fler jag brukar kika in hos men dessa kollar jag oftast.
Dom som är mest intressanta för mig helt enkelt.

Foto 2008-08-04 01:42:32 | Kommentarer här! 3 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Monica

Det bör juh tilläggas att de e rätt mycket skrivtorka på min sida.. haha

Monica

vilken sötnos du fångade på bild.... tssssss

Wooltiti

åh, jag är ju med :)

2008-08-07 09:58:18
Länk: http://wooltiti.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: