En trevlig lördag

Horoskopet för söndagen:

Lejonet 23/7-23/8

"En avkopplande och vardaglig söndag väntar. Många småsaker måste göras och det passar dig bra nu."

Hmm.. ok.. avkopplande vet jag väl inte.. många småsaker stämmer bra. Har ju en del att fixa inför måndag.
Och så ska ju jag och Monica försöka hinna fixa en sak imorgon med innan dom åker tillbaka till Umeå :)
Jag hade ju en bra idé i huvet sen ett tag tillbaka men när man ser detta..

..så ser det lite oroväckande ut.
Men vi har ju fler idéer så.. :)

Och lilla Lotten lyckades ju ringa precis när jag skulle käka idag med. Timing vännen, vad är det? ;)
Nä men det var faktiskt en trevlig liten pratstund :)

Och så har jag haft Monica, Daniel och barnen på besök ikväll. Trevligt som fasen! :)
Markus med iofs, men han ville på krogen så han drog.
Och ja.. det har vart fler här med men får man finbesök från Umeå måste man ju tala om det ;)

Nä nu ska jag göra 2 katter nöjda och krypa ner i sängen så dom får komma och mysa :)

Foto 2008-08-10 02:35:25 | Kommentarer här! 0 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: