Väldigt off!

Hoppsan. Har visst inte blivit mycket skrivande här senaste dagarna.
Har ju haft lite annat för mig och det har känts kanon! :D
Underbart att jobba lite grann :)

Sitter och funderar över när Lotten tänker komma ner och kräla i vattnet som hon var sugen på ;)
Bara vädret tillåter och hon kan ta sig ner så tror jag det kan bli skitbra :)
Vi har ju planerat att ta bilder vid badhusparken med. Bilder som jag haft i huvet länge :)
Hoppas det också blir väldigt snart för jag är sååå sugen på kebab med ris nu ;P




Kan ni också suga på era tår? ;)

Nä! Dax för mig att sova.

Natti natti

Foto - Människor 2008-08-20 23:48:44 | Kommentarer här! 2 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Gabriella

Vilken spännis Lotten är :P

2008-08-21 00:03:23
Länk: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu
Lotten

hahaha spännis no:1# hehe asgarvar för mig sj,så jävla ful bild haha :P

2008-08-21 13:28:37
Länk: http://sverigelotten.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: