Migrän

Fredag, lördag och söndag har jag hunnit med att vara chaufför, körde en bil som jag tror det är ett under att den startar ens ;P Juckarbilen har jag då döpt den till iaf!
Lördag blev det marknaden en sväng sen filmkväll med Sophie och Peter.
Hade även en otrevlig huvudvärk :( Söndag vaknade jag med ännu värre huvudvärk, men följde ändå med till marknaden igen. Det var mitt stora misstag igår! Hann inte vara på marknaden länge förrän jag började må illa, så jäkla ont i huvet hade jag. Började känna mig knäsvag och ännu mer illamående så Sophie sa åt mig att sätta mig på stolen där hennes syster och mamma sålde korv. Kom inte så långt :s Fick lägga mig ner på pallarna bakom husvagnen istället annars hade jag ramlat ihop istället. Kräktes. Sen var yrseln borta. Men Peter var bussig och skjutsade hem mig.
Har aldrig vart med om sån vidrig huvudvärk tidigare! Tur den inte är kvar idag så jag kan jobba. Blev ju en rätt trevlig helg ändå trots migränen :) Hittade denna i Peters bil.... fastnade för den direkt :)


Ja det är säkert en lite udda låt enligt dom flesta men jag har ju fått höra att jag har väldigt bred musiksmak så det stämmer nog då :P

Allmänt 2008-10-13 07:29:01 | Kommentarer här! 1 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Gabriella

Fy fan för migränen :(. Men du, vad/vems bil är det du kört som juckar så? :P

2008-10-13 13:06:51
Länk: http://babbi.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: