Underbara sol

Nu har äntligen den underbara solen börjat visa sig! :) Man blir så jäkla sugen på att gå ut och fota. Längtar tills den riktiga värmen kommit då man kan ta såna här bilder igen :D


Bilden tagen 18 juli 2009

Den bilden är även en av dom bilder jag tagit som jag blivit mest nöjd med.
Det blev till 99% likt den bilden jag hade i huvet när jag ville ta dessa :)
Så jag är supernöjd!

Vattnet var INTE varmt :P Men Alex klev ju självklart i ändå, för min skull ;)
Är så otroligt fint där så jag sitter nästan med hakan i knät varje gång jag åker förbi.

Jag SKA fota där i år igen. Sen om det blir Alex som kliver i igen eller någon annan, det återstår att se :)

Foto - Människor 2010-04-11 11:47:33 | Kommentarer här! 2 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
ronja

vilken härlig bild! haha hur kallt var det då? ^^

2010-04-11 19:50:47
Länk: http://ronjarebecka.blogg.se/
Jenny

Jag kan kliva i om du vill! :) Men då ska det vara lite varmt först! ;)

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: