Emelie i vattnet igen

Emelie följde med till Björksjöbadet igår och fick posera i bikini lite mera.
Så jäkla kul och fota bikini :D
Hon gör ju som jag säger hela tiden med ;P

Tog flera ansiktsbilder på henne med och försökte få med glittret från vattnet.



Det vita i pannan är ingen retuschmiss eller liknande, det är linsöverstrålningen som blev av solen ;)

Detta är en av mina favvobilder från denna dagen :)

Foto - Människor 2010-08-16 23:29:49 | Kommentarer här! 1 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Ann

Tack, kul att du uppskattar mina bilder =)



Jag gillar denna, mest på grund av överstrålningen, jag har en klar svaghet för motljus =)

2010-09-15 18:15:44
Länk: http://kykyri.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: