En lyckad födelsedag

Då har jag fyllt år igen då.. 28?! Känns inte så :O

Har varit en toppendag trots att det varit extremt stressigt. Har inte kunnat vara hemma 7-16 pga fönsterbyte. Jaa.. dom lyckades ju tajma in och komma till oss just IDAG :P Bra med nya fönster iaf ;)

Blev bjuden på kinarestaurangen av min kära sambo innan vi började fira med våra familjer :D

Men så fort dom var ute ur lgh så satte vi igång och städa efter dom och få ordning här hemma igen.
Jonas och Alex dök upp en snabbis, sedan Johans familj och sedan min familj.
FULLT UPP :P

Fick jättebra och gullliga presenter :)

Och jättefina blommor.. :)

Allmänt 2010-08-11 23:55:06 | Kommentarer här! 3 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Babbi - Bloggdesigner

Låter härligt! O fina blommor :)

2010-08-12 00:45:09
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
Ann

Nämen grattis!



Ja jag håller med dig, grillat kan man leva på. Det är inte många dagar under semestern som vi inte har grillat =)

2010-08-13 07:51:16
Länk: http://kykyri.blogg.se/
Mamma

Här behövs nog ett litet förtydligande =)



Det var väl inte efter oss (familjen) det behövde städas. Det var väl efter dom som jobbade med fönsterbytet hos er, eller? =)



Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: