Namnsdag

Igår var det Maria. Vi brukar inte direkt fira namnsdagar förutom att kanske säga grattis bara.
Men i fredags kom ett paket med posten. Jag stod som ett frågetecken när jag såg det..



Tänkte först att det kanske var reklam från nåt företag då jag aldrig hört talas om webbsidan förut :P
Öppnade paketet på kortsidan som var det första ställe jag såg att det gick att öppna på, då kunde jag tippa ut godis som låg där och en trisslott :) Fattade fortfarande ingenting :P Ringde min kära mor och sa att jag fått ett underligt paket med posten och det första hon säger är "Står det ingen hälsning i paketet?" :P

Då fick jag ju förklaringen vem som skickat det iaf :) På insidan stod det "Grattis Maria på namnsdagen önskar mamma och Bengan" ;P Jättetrevlig överraskning och även en riktigt gullig text på utsidan som ni ser :)

Och igår kom ett grattis sms från mormor och morfar plus påfyllning av pengar på mobilen :) Jättesnällt!

Allmänt 2010-03-01 00:08:52 | Kommentarer här! 0 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: