Alla helgons dag

I helgen var det Allhelgona. Vi tände ljus på gravarna både fredag och lördag. Det är så otroligt fint när det är så många som tänt ljus :) Jag hade sett fram emot att få fota på kyrkogården när det lyser upp så fint av alla ljus men det var så fruktansvärt kallt och blåsigt så det gick knappt att vara där :( Vi fick tända flera av ljusen flera gånger för dom slocknade hela tiden.

Men så här lyckades jag få till det iaf.. hade knappt nån känsel kvar i händerna efter dessa bilder..





På den nedre bilden fick jag med lite av Johan när han står på knä och tänder ljusen :)
Ser kanske ut som ett spöke men det är det inte ;)

Foto - Övrigt 2010-11-08 17:25:02 | Kommentarer här! 1 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Anonym

Mycket stämningsfullt!

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: