The Vampire Diaries

Jag är fast! :D
Såg ett par avsnitt av The Vampire Diaries av en slump. Sen bestämde jag mig för att se från början så jag skulle förstå allting som hände. Plöjde igenom första säsongen och var helt såld :D Så otroligt bra serie! Bland det bästa jag sett faktiskt.



Och denna låten "Within Temptation - All i need" som dom spelar under dansen har jag lyssnat på så många ggr redan att jag tappat räkningen :P



Within Temptation - All i need ;P riktigt bra låt!



Längtar tills The CW börjar sända igen den 27 januari :)

Allmänt 2011-01-06 21:30:11 | Kommentarer här! 1 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Camilla

Uppdatera kvinna! Till och med jag har uppdaterat min. ;-)

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: