Mitt 2011

Såg en resumé över 2011 hos Hanna Björkstedt och tyckte att det skulle vara ganska intressant att göra en egen för att blicka tillbaka lite på vad jag gjort. Givetvis för min del handlar detta inlägg då om fotograferingar jag gjort.


Jag försökte mig på Highspeed fotografering :P
Riktigt kul men det gäller verkligen att ha tålamod!




Jag tog ett ex antal bilder på dessa sötnosar Natalie och Oliver :)





 
Jag tog denna som även blev en förstoring i present till mormor från hela familjen.
Laddade även upp den på Näraallehanda.se och sen blev den publicerad i papperstidningen, kul :)




I april blev jag ombedd att fota Ingrid och hennes häst. Alltid en utmaning med djur :)




Emelie fastnade på bild, för ovanlighetens skull ;P




Då blev jag tjurig och ville testa att få med färgerna från syrénerna :P
Tyvärr hade dom nästan blommat ut då men Jessica fick ändå offra sig ;P
Hade jag kommit på den briljanta idén lite tidigare hade dom kanske synts bättre också :)




Då fick jag fota mitt första bröllop :D Blev något överraskad när Fredrik hörde av sig och frågade men riktigt kul!
Fredrik har jag känt sen kanske 2002 och Annica har jag vetat av bra mycket längre än så :)

Denna bild blev en favorit pga brudens uttryck då hon precis fått veta att hon fått en bil i bröllopspresent :) Vem skulle inte hamna i chock då? ;P




Fick fota bröllopsporträtten åt par nr 2 :D Och denna gången var det åt min kusin Karin och hennes Pelle som bor i Övik. Vi åkte ut till Trysunda. Jag trodde knappt det var sant när vi var framme. Så otroligt fint!




Då gjorde jag en av årets roligaste fotograferingar. Fick föreviga sötaste 9 åringen jag träffat :D
Men eftersom jag inte vet om det skulle vara ok att publicera nån av bilderna så visar jag istället en av bilderna jag passade på att ta på Jessica medan vi fortfarande hade studioutrustningen riggad :)




Denna bild tog jag i oktober och den valdes ut till att vara Januaribild i Sollefteås Miljöalmanacka :D
Det är en av dom bilder jag blivit mest nöjd med nånsin.



Denna bild togs egentligen 29/10 men pga att jag fasiken inte hittar nån bild från november (vad gjorde jag hela november?? :P) så får denna pryda november ;) Var ju faktiskt bara ett par dagar ifrån november också ;P

Fotade Jessica och hennes kompis i deras Halloween utstyrsel :)
Gissa om jag skrattade när jag tog denna :D




Fick möjlighet att göra en fotografering med hjälp av min kusin Karin. Jenny kom hit för att stå modell :)
Karin fixade både hår och smink :)

Passade på att fota jultema också eftersom det bara var en vecka kvar till jul :)



Foto 2012-01-02 23:45:00 | Kommentarer här! 2 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Babbi - Bloggdesigner ♥ Fotograf

Bra gjort! Du har gjort en hel del under 2010 i fotning du med :)

2012-01-03 00:26:22
Länk: http://babbi.se
helena

åh vad fin din blogg är

2012-01-06 13:00:48
Länk: http://helenaskvarter.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: