Musiken 2011

Musiken som verkligen satte sina spår..



Danza kuduro, ni som känner mig, hade ni väntat er annat? ;P
Fortfarande inte less på den, haha!
2011 upptäckte jag även tjusningen med att filma. Denna låt fick vara med i en film jag gjorde.




 Även denna + den nedanför med i filmen också.
Nu tänker jag på den filmen varje gång jag hör dessa med Jake Owen och Kat Deluna, suck.. :P







Och denna.. ja... jag tror inte jag har nån kommentar :D



Helt otroligt underbar!



Hittade denna i början av året och blev helt såld.

Musik 2012-01-08 20:00:00 | Kommentarer här! 1 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Babbi - Bloggdesigner ♥ Fotograf

Ha! Tack vare dig jag hörde Danza kudoro första gången :p

2012-01-09 07:25:45
Länk: http://babbi.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: