Fullspäckad helg

Tänk om alla dagar kunde vara så fullspäckade med fotograferingar som helgen varit! :D

Fredagen tog jag kort på en söt liten 4 åring och hennes pappa Niklas. Sedan parbilder på Niklas och hans sambo Frida.

Lördagen var Carolina och Lias inbokade :) Hade fått höra att Lias skulle bli en utmaning men han blev så fascinerad av min reflexskärm så han satt bara och stirrade på den :P Så det gick ju bättre än väntat :)
Dom blir det definitivt mer bilder på nu när jag fått höra att jag är deras "personliga fotograf" och hon blev riktigt nöjd. Så kul att höra :D

Här är en av bilderna..

 

På söndagen åkte vi till Lotten som ville ha lite nya bilder på sin dotter Angelina så hon kunde skicka ut julkort till sina nära och kära :) Var ett bra tag sen jag träffade dom och jisses vad Angelina hade blivit stor :D Så otroligt söt den lilla tjejen! Blev svårare efter en stund att fota Angelina för hon började ju bli så rastlös :) men då fick mamsen hoppa in och modella istället ;)

 

Hoppas verkligen inte att det dröjer lika länge tills jag träffar er igen!

En mycket lyckad helg för min del :) Tack för att ni anlitat mig! ;)

Foto - Människor 2009-12-10 00:47:30 | Kommentarer här! 0 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: