Udda pepparkakor

Var till Birsta igår och shoppade lite inför julen. Och så fick jag ju ett infall och skulle fota Birsta City :P
Tjurig som jag är så ställde jag mig i blåsten i minusgraderna och fotade! Trodde jag skulle frysa fast :S



När vi kommit hem igen så ville Alexandra baka pepparkakor. Och ska man göra det så kan man väl lika gärna skoja till det tyckte jag. Så varför inte göra lite udda pepparkakor ;)

   

Alexandra gjorde en kamera åt mig (bilden till vänster) :P Jag gjorde bland annat en glad gubbe som ni ser :P Jaa.. vi är knäppa :D Men kul har vi :P

Foto - Övrigt 2009-12-17 22:31:54 | Kommentarer här! 3 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Rickard W

Ja ska man få till riktigt bra bilder så får man lida lite med:D man brukar ju säga: man blir som man umgås!:D

Natalie - It's all about attitude

grym header å snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-20 00:06:13
Länk: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Babbi - Bloggdesigner

God jul!

2009-12-24 10:35:53
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: