Flygfoto över Hallstaberget

Fick ett oväntat samtal i onsdags.
Jag skulle få i uppdrag att fota flygfoto över Hallstaberget från en helikopter!
Lät spännande att få göra det så jag tackade självklart ja.
På torsdag morgon kl 8 var det bara att åka upp till Hallstaberget för att kliva in i helikoptern. Piloten var ju smart så klart som kom med en bra idé att ta bort min DÖRR för bättre bildresultat. Trodde jag skulle svimma där ett tag eftersom jag är riktigt höjdrädd och så skulle jag åka helikopter UTAN dörr :s
Men det var bara att köra! Hade ett bälte över midjan bara så gissa vem som satt och tjurhöll i det ;P
Vågade knappt titta ut ur helikoptern så jag visste inte hur jag skulle lyckas ta bilder men det gick vägen ändå :)
Jag är riktigt stolt att jag vågade sätta mig i helikoptern och att jag lyckades genomföra det :D
En erfarenhet rikare!



Detta foto togs ej vid det tillfället.

Foto - Övrigt 2009-10-18 22:23:40 | Kommentarer här! 0 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: