Fancy

Har ju sagt tidigare att bloggen skulle handla om mina bilder och det ska den med :)
Men jag bjussar på detta ändå ;)
Satt och lyssnade på massa musik igår och kollade på videor.
Hittade videon till en av mina största favoritlåtar nånsin. Fancy - Slice me nice :D
Det är ca 11 år sedan jag hörde den låten första gången och har inte tröttnat på den än.
Visst, lyssnar ju inte på den varje dag men man brukar ju tröttna på låtar eftersom :P
Jag älskar 80tals musik, speciellt Italodisco.
Så här har ni en av mina största favoriter! :D
Tycker dock bättre om den poppigare versionen från -98.





Hittade förresten en till söt bild på Linnea från i lördags i Umeå :)


Foto 2008-07-02 00:52:58 | Kommentarer här! 1 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Gabriella

Den där låten vet jag att du gillar :-D

2008-07-02 02:14:56
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: