Märklig katt

Jag har en väldigt märklig katt! Men ingen har väl iofs anklagat Max för att vara normal heller så ;P
Undra om det verkligen kan vara bekvämt att sova på detta viset? :P



Dålig bild då den är tagen med mobilen :P

Och bilden i förra inlägget som jag undrade om nån kunde gissa vad det var.. Självklart har jag ju berättat för dig Lotten vad det var för du har sett den förut ;) Ville prova att fota rinnande vatten med olika slutartider så jag tog kort när jag hade vattenkranen igång i diskhon och sen ändrade jag färg i Photoshop :)

Foto - Djur 2009-12-13 19:00:01 | Kommentarer här! 2 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
lotten

wooohoo hade rätt ;)

2009-12-17 08:50:41
Länk: http://sverigelotten.blogg.se/
wooltiti

hundar och katter ligger så konstigt ibland så det ser ut som att dom ska bryta både nacken och ben,haha

2009-12-17 18:49:54
Länk: http://wooltiti.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: