Min portfolio

För er som undrar varför det varit väldigt dåligt med uppdatering på hemsidan (har fått en del frågor
så beror detta på att jag har problem med att få jAlbum att fungera som det ska.
Har slitit mitt hår i ett par månader nu för att få till det men det vill inte fungera tyvärr..

Så för er som går in närmsta dagarna kommer ni mötas av icke fungerande mappar när det gäller de som innehåller ÅÄÖ.
Måste tyvärr ha det så några dagar nu pga hjälp via andra för att lyckas lösa problemet.

Så fort detta fungerar igen (vilket jag håller tummar och tår för att det kommer göra)
så kommer en del nytt att komma upp där :)

Om någon som läser detta har bra koll på hur jAlbum fungerar och vet varför ÅÄÖ plötsligt inte fungerar till mapparna längre så medd mig så fort som möjligt!

Ett litet låttips så länge.. ;P

Allmänt 2012-04-10 07:00:00 | Kommentarer här! 0 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: