Bröllop

Har inte haft tid till det här på ett tag.. men nu jäklar tänker jag snart uppdatera hemsidan! :)
Fick lägga ner min tjurighet så länge med mappnamn innehållande ÅÄÖ.
När inte ens webbhotellet förstår varför det blivit så
kan man bara avvakta tills dom förhoppningsvis hittar felet.
Men "Brudpar" och "Vyer" funkar väl det också :)

Förra veckan var nog den mest tuffa och stressande vecka jag varit med om på länge.
Både begravning och bröllop.
Skönt att bröllopet kom som andra grej iaf så man fick nåt positivt att lägga energi på.

Blev till att välja på stekande sol eller fläckvis skugga för porträtten, INTE kul,
men fick göra det bästa av situationen.
Tur att responsen på bilderna blev bättre än jag väntat mig också så kunde jag pusta ut :)

Bjuder på en bild på brudparet så länge innan jag uppdaterar hemsidan...



Är definitivt en ära att få fota bröllop när det dessutom är åt kompisar.
Har känt båda 2 i många många år :)
Dom var så fina båda 2 och det var riktigt roligt.
Tack till brudparet! ;)

Foto - Människor 2012-06-03 23:40:00 | Kommentarer här! 2 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Jenny

Tack själv! ;)

JSH

Så vacker bild på ett vackert brudpar :)

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: