En lyckad 26 årsdag :)

Så där, då har jag firat 26 år med. Har varit fullt upp hela kvällen.

När jag vaknade imorse hade jag tydligen tagit upp mobilen redan, lagt den i sängen och somnat om så jag vaknade inte när den vibrerade när jag fick sms :P Blev lite förvånad faktiskt, hade fått sms från Lisa, en gammal jobbarkompis :)
Hon kom visst ihåg att jag fyllde år samma dag hon började jobba igen :) Tänkte ju faktiskt på henne igår att det var hennes sista dag innan återgången till Anthill :) Så det var kul att hon hade skickat grattis.

Hade även fått sms från Lotten med som var sugen på att komma och hälsa på :) Hade fått fler sms med :)
Sen kom det in några fler grattis sms under dagen. Och flera hälsningar på msn både från mormor, Camilla, Frida, Krister m.fl :) Och även grattis kommentarer här i bloggen i förra inlägget.

Var rätt lugnt i början på dagen. Mamma jobbade till 17 så dom kunde ju inte komma förrän efter det. Mormor och morfar passade på att komma samtidigt som dom. Så jag hade ju rätt många timmar på mig att plocka ihop det sista här hemma så det blev hyffsat fint :) Och dom var ganska imponerade av hur fint det var så jag verkar ju ha lyckats rätt bra då :P

Fick massa bra presenter. Bl.a. nya blommor till fönstren, vilket behövdes :P Och pengar, lotter, chokladaskar mm..
Fick bl.a. en Ahlgrens bilar handduk av mamma. Hon mindes att jag tyckte den var fräsig när vi stod och kika på den på Jysk för ett tag sedan :) Och jag vann på ovanligt många lotter :D

Fick även oväntat trevligt besök av min kusin från Övik. Visste inte ens att hon var i stan och det var tydligen inte meningen heller, dom ville överraska :) Verkligen kul! Vann även på en av lotterna från dom :P

Har haft flera trevliga besök idag :)

Tyvärr kunde ju inte Monica komma, eller snarare stanna efter helgen men det tar vi snart igen ändå ju :)

Har varit fullt upp från 18 tiden fram tills 22 ungefär. Jag är hur nöjd som helst med dagen.
Har funnits 3 tårtor att äta av. Smörgåstårta som jag beställde från ett fik här i stan, vanlig gräddtårta som jag gjorde igår och så hade mormor gjort daimtårta som hon vet att alla vi älskar :) + chokladaskarna jag fick som vi öppnade till den extra kaffekoppen efter tårtan :P Och det finns ju tårta över ändå fast vi ätit så mycket :)

Fick detta söta kort av Lotten på msn ikväll :) Riktigt gulligt av henne :)
Hon hade visst lagt in det på hennes blogg med :)



Tänkte försöka klämma i mig en till bit smörgåstårta innan jag lägger mig ikväll :P
Är ju så jäkla gott! :D

Får ju finbesök imorgon med :D Självklart kommer vi passa på att ta massa bilder så dom kommer garanterat upp här sedan.

Näe.. tårtbit var det.. ;)

Tack allihopa för en trevlig dag! :)

Natti natti

//En nybliven, glad och nöjd 26 åring ;)

Allmänt 2008-08-11 23:51:12 | Kommentarer här! 1 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Gabriella

Härligt härligt låter lyckat och som att du haft en bra dag!

2008-08-12 00:26:28
Länk: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: