Påsken 2009

Tänkte vara duktig och visa upp påsken i år iaf. Har inte varit så överdrivet aktiv här kom jag på :P
Blev chaufför åt partygänget torsdagen och fredagen. Inte mig emot :)


Monica

Ternedal och Nilsson
  
Dan                                                             Markus
 

Lördag blev det party hos Alex. Och sen utgång..
Louise och Frida var med också.


Alex och jag
 
Louise                                                          Frida


På måndagen så åkte vi upp till stugan och kollade in nya bron. 
Satt på baksidan och fikade och solade. Hur varmt som helst :D



 
Björksjöbadet som ligger en bit före stugan. Inte riktigt badsäsong än bara ;P

Allmänt 2009-04-20 17:07:25 | Kommentarer här! 1 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Jadu

Denna veranda ja skulle Riva ja :P haha

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: