Nyfriserad!

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt här.. Har haft en del annat för mig :)

Åkte till Östersund en sväng i lördags för att få en makeover av Linda och så var det meningen att vi skulle fota en massa men planerna blev inte alls som vi tänkt :P Men makeover av Linda hann vi med och jisses vad nöjd jag blev! :D



Håret var otroligt slitet efter senaste blekningen så Linda hade gärna klippt lite mer faktiskt men jag kände att jag vill hinna vänja mig lite först :) Har ju klippt rätt mycket ändå.

Så här såg jag ut strax innan..



Håret ser ju mycket tjockare ut och mer volym nu :D
Tusen tack Linda!

Innan vi började rulla hemöver igen så tänkte vi äta middag på stråket med Lotten som givetvis var med oss hela dagen vi var där, men massa fylla och ståhej orkade vi inte med så det fick bli Kebabhouse.

Passade även på att fota Lotten..



Utsikten där jag tog bilderna på Lotten :)

Allmänt 2010-07-29 23:42:38 | Kommentarer här! 1 st
© Maria Eriksson » Ingen användning av bilder utan min tillåtelse


Kommentarer
Babbi - Bloggdesigner

Skitsnyggt! Visst känns det skönt efteråt fast man fegat o varit nervös.. bra gjort!

2010-07-30 00:13:00
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: